Splošni pogoji uporabe:
SPLOŠNO:
Za spletno trgovino GORGRE stoji podjetje GOR GRE GREGOR HEBER S.P.,SPODNJA VIŽINGA 41 2360 Radlje ob Dravi, 3985792000
, (v nadaljevanju tudi prodajalec).
Spletno trgovino GORGRE sestavljajo spletne trgovine na spletnih naslovih in podnaslovih: www.gorgre.si
Za vsa vprašanja in dodatne informacije nas lahko kontaktirate na spodaj napisane podatke (v nadaljevanju kontaktni podatki):
- GOR GRE GREGOR HEBER S.P., Spodnja Vižinga 41, 2360 Radlje ob Dravi
- info@gorgre.si
- +386 31 844 723
Splošni pogoji poslovanja urejajo delovanje spletne trgovine GORGRE, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja deloma urejajo tudi pravila nakupa v poslovalnici družbe GorGre.sp
Z uporabo spletne trgovine GORGRE in/ali oddaji naročila se strinjate s pogoji uporabe. Pridružujemo si pravico do sprememb pogojev brez dodatnih objav. Za vaše nakupe bodo veljali pogoji uporabe, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. V kolikor imate dodatna vprašanja glede pogojev, nas prosimo kontaktirajte.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine GORGRE so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
UPORABNIKI
Uporaba spletne trgovine GORGRE je mogoča brez prijave. Pri tem lahko pregledujete ponudbo izdelkov, njihove opise, cene, trajajoče akcije in pridobite ostale splošne informacije. Za opravo nakupa preko spletne strani GORGRE je potrebno opraviti registracijo v spletno trgovino. Pri tem pridobite uporabniško ime in si izberete svoje geslo. S temi podatki po prijavi v spletno stran GORGRE lahko opravljate nakupe, pregledujete naročila in upravljate s svojimi podatki. Na e-naslov, vpisan v vaše podatke, boste prejemali vsa sporočila, povezana z vašim naročilom.
ZALOGA
Izdelki na spletni strani GORGRE se sproti posodabljajo in spreminjajo.
Pripis zraven izdelka »na zalogi« pomeni, da je izdelek v našem skladišču in je v trenutku nakupa dobavljiv in ga lahko kupite na enega izmed omogočenih načinov nakupa.
Pripis »Izdelek je na zalogi pri dobavitelju « pa pomeni, da v tem trenutku tega izdelka ni v našem skladišču. V takem primeru izdelek ob naročilu naročimo pri dobavitelju, kar pomeni, da bo čas dostave nekoliko daljši. Predviden čas dostave pa vam sporočimo ob potrditveni epošti po obdelavi vaši naročila.
Če izdelka, ki ste ga kupili, iz izjemnih razlogov ni na zalogi niti v skladišču in niti pri dobavitelju, vas bomo o tem nemudoma obvestili in v primeru vašega plačila denar tudi takoj vrnili.
CENE IN POPUSTI
Cene izdelkov so navedene brez in z vključenim DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Plačati je potrebno ceno z vključenim DDV za vsak izdelek in storitev. Vse cene so v evrih (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do izteka ponudbe (5 dni). Končna cena izdelka in cena dostave bo navedena ob zaključku naročila in preko potrditvene e-pošte. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.
Popusti so veljavni v časovnem okviru trajanja akcije ali do razprodaje zalog.
Cene izdelkov na spletu in v poslovalnici se lahko razlikujejo.
Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja, za točne in podrobne informacije vedno kontaktirajte našo prodajno osebje
NAROČILA
Naročilo prek spleta poteka po naslednjem postopku.
Izberete želeni izdelek in kliknete gumb »dodaj v košarico«. Prednastavljena količina za prenos je 1, v kolikor želite več kosov, jo pred klikom gumba spremenite. Količino lahko naknadno spreminjate tudi v košarici. Ko zaključite z dodajanjem vseh željenih izdelkov, kliknete na košarico. Če vas zanima strošek dostave, lahko na tem koraku kliknete na »cena dostave« in izpisale se vam bodo vse možnosti dostave, ki jih ponujamo.
Po kliku na košarico in »pokaži košarico« boste nanjo preusmerjeni. Notri si boste lahko ogledali vse izdelke, ki ste jih dodali, njihovo količino, ceno in skupno ceno naročila. Če želite posamezni izdelek izbrisati, kliknite na ikono s križcem (zraven cene) in izdelek se bo umaknil iz košarice. Če želite količino samo popraviti, pa spremenite številko v okenčku za posamezen izdelek. Številko lahko pretipkate ali s pomočjo puščic gor in dol izberete pravo vrednost. Po izbiri nove količine kliknite gumb osveži (dve puščici v krogu, prvi zraven količine) in košarica se vam bo ponovno preračunala. Po prehodu na naslednji korak ne boste mogli več spreminjat košarice oziroma boste, če boste to želeli, spet morali začeti na začetku tega koraka.
Če so vam v košarici ostali izdelki in želite nadaljevati z nakupom, kliknite »na blagajno«. Če ste že bili prijavljeni v spletno stran pred dodajanjem izdelkov v košarico, vam bodo te ostali shranjeni tudi po odjavi. Tako si lahko shranite izdelke za naprej, vendar vam pri tem ne moremo garantirati zaloge. Če še niste bili prijavljeni v spletno stran, se boste za nadaljevanje morali prijaviti ali registrirati.
Po uspešnem vpisu vas do konca naročila čakajo še štirje koraki – dostava, način dostave, način plačila in zaključek:
- Dostava
Pri dostavi vpišete podatke o plačniku in dostavi. Pred nastavljeni so podatki, ki ste jih vnesli ob registraciji. Če želite popraviti naslov, ga morate popraviti na tem koraku. Pred nastavljeno je tudi, da so podatki o dostavi enaki podatkom o plačniku. Če temu ni tako, prosimo vpišite tudi želene podatke o dostavi. Po zaključku kliknete »naslednje«.
- Način dostave
Sledila bo izbira načina dostave. Ponujene bodo vse možnosti, ki jih imate za posamezno naročilo. Osebni prevzem je brezplačen in se izvaja na našem sedežu. Ostale možnosti so različne dostave, ki jih ponujamo. Načeloma vam bodo ponujene možnosti dostave z vsemi kurirji, ki jih ponujamo, razen če gre za izdelek, ki ne ustreza pogojem posameznih kurirjev. Izberete možnost, ki vam najbolj ustreza.
- Način plačila
Izberete način plačila, ki vam najbolj ustreza. Vsi izdelki morajo biti plačati pred prevzemom oziroma pred izdajo (kurirja). Kliknete »na naslednji korak«.
- Zaključek naročila
Za pregled se vam odpre celotno naročilo s podatki, ki ste jih izpolnili. Preglejte še enkrat, če vam vse ustreza. Če imate kakšno opombo za nas, jo vpišite v prostor za opombe. Če ste zadovoljni s svojo izbiro kliknite »potrdite naročilo«. S tem ste naročilo oddali. Na vaš e-naslov boste prejeli potrditveni mail. Za naročilo prek telefona pokličite 031 844 723,. Skupaj z našim prodajalcem boste izbrali vse zgoraj naštete podatke. Za čim hitrejšo pomoč si pripravite kode želenih izdelkov ali čim boljši opis. Naši prodajalci vam bodo potem poslali ponudbo na e-naslov, ki jim ga boste dali, ali po pošti. Enako velja za naročilo prek e-pošte, ki ga pošljite na naslov@email..si.
Šteje se, da je pogodba sklenjena s potrditvijo naročila ali plačilom ponudbe. Po tem trenutku naročila ne morete več preklicati ali spreminjati oziroma lahko to storite samo na enega izmed načinov, opisanih spodaj (vračila, zamenjava, odstop od pogodbe).
NAČINI PLAČILA
Omogočamo plačevanje s predračunom(TRR) ali s plačilom po povzetju (odkupna pošiljka).
- Nakazilo na račun: plačilo z nakazilom na račun je možno v primeru naročila preko spleta, telefona ali e-naslova.. Po opravljenem naročilu vam na vaš e-naslov pošljemo ponudbo ali predračun, ki ga je potrebno plačati pred prevzemom artiklov.
- Plačilo po povzetju: plačilo po povzetju je možno v primeru naročila preko spleta, telefona ali e-naslova. Po opravljenem naročilu boste na e-naslov prejeli račun in potrdilo o odpremi pošiljke. Plačilo po povzetju ni možno pri pošiljanju določenih artiklov. Prosimo vas, da imate pripravljeno pravo količino denarja za odkup. V kolikor ne boste v celoti poravnali svoje obveznosti, vam kurir ne bo mogel izdati blaga.
DOSTAVA
Za dostavo uporabljamo različne kurirske službe. Za dostavo po Sloveniji uporabljamo Pošto Slovenije. Pridružujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, v kolikor bomo s tem vaše naročilo lahko izpolnili bolj učinkovito. Na vašo izrecno željo lahko paket dostavimo tudi z drugo dostavno službo, vendar v tem primeru ne velja znesek izračunane poštnine pri samem nakupu v spletni trgovini GORGRE.
Za dostavo je potrebno navesti telefonsko številko in e-naslov prevzemnika, da vas kurir lahko kontaktira. Če je dostava neuspešna, bo dostava opravljena naslednji delovni dan (po predhodnim dogovorom s kurirjem). V kolikor tudi druga dostava ne bo uspešna, se bo blago vrnilo v naše centralno skladišče. Imeli ga boste možnost prevzeti še 2 delovna dneva, po tem se bo blago razpakiralo in ne moremo več garantirati zaloge artikla. Kasnejše poskuse dostave lahko še organizirate v tem roku, vendar se vam strošek vsake naslednje dostave zaračuna po našem ceniku, plačilo le-tega pa je potrebno v naprej.
Predviden čas dostave vam sporočimo v potrditvenem emailu, ki ga dobite ko sprocesiramo vaše naročilo.
Za točen izračun nas prosimo kontaktirajte.
Prosimo, da paket ob dostavi preverite skupaj s kurirjem. V primeru, da opazite vidne poškodbe paketa in s tem tudi izdelka, ga ne podpisujte. Če pa opazite poškodbe na izdelku, ki so bile vidno povzročene pred dostavo, paket prevzemite, saj vam ga bomo zamenjali. S kurirjem v obeh primerih izpolnite reklamacijski zapisnik. Kontaktirajte nas v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku treh dni, da zadevo uredimo.
IZDAJA RAČUNA
Račun bo izstavljen v trenutku izdaje blaga (osebno ali kurirju). Račun bo izdan v tiskani obliki. V primeru osebnega prevzema v poslovalnici ga dobite takoj, v primeru dostave s kurirjem, pa bo vaš račun priložen v paket.
Reklamacije računa upoštevamo v roku 8 dnih od prejema računa v pisni obliki na naš e-naslov "ENASLOV" ali po pošti na naš sedež. Kasnejši popravki niso mogoči.
PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
Potrošniki (izključno fizične osebe, ki pridobite izdelke za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), ki opravite nakup na daljavo, imate pravico, da nas v roku 14 dni od prevzema blaga obvestite, da odstopate od pogodbe, pri čemer ni potrebno navajati razloga za vašo odločitev. Odstop mora biti pisen. Pošljete ga lahko na e-naslov VNESINASLOV ali po pošti na naš sedež.
V primeru odstopa od pogodbe nam morate že prejete izdelke vrniti najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe na svoje stroške. Izdelke lahko vrnete osebno ali po pošti na naš sedež. Prevzem izdelkov lahko organiziramo tudi mi, vendar se vam strošek prevzema računa po ceniku dostave. Vrnjenim izdelkom obvezno priložite obrazec za odstop od pogodbe (Obrazec za odstop od pogodbe.pdf). Za pravočasno vrnjene se štejejo izdelki, ki so bili oddani na pošto pred potekom roka, tudi če jih mi še nismo prejeli. Ker pri pošiljanju z dostavnimi službami vedno obstaja možnost izgube paketa vas prosimo, da si priskrbite potrdilo o oddaji pošiljke. Če se bo vaš paket izgubil, vam bomo na podlagi tega potrdila sprovedli odstop do konca. Če potrdila ne boste imeli, se bo žal smatralo, kot da izdelki niso bili nikoli oddani.
Potrošniki morate izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bili za to odgovorni vi. Izdelka ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Smete opraviti ogled in preizkus artiklov samo v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošniki nimate pravice do odstopa od pogodbe, kadar gre za izdelek, ki je bil izdelan po vaših natančnih navodilih oziroma je bil prilagojen vašim osebnim potrebam ali željam.
Potrošnika bremenijo samo stroški vračila izdelkov.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil lahko zadržimo, dokler blago z naše strani ni prevzeto, vrnjeno s strani potrošnika, ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ste blago vrnili preko našega organiziranega prevoza.
Plačilo se vam nakaže na vaš transakcijski račun.Če izrecno zahtevate vračilo na drugačen način, kot je bilo dano, vam bomo ugodili, v kolikor to za vas ne bo predstavljalo nobenih dodatnih stroškov. Če boste želeli izbrati način, ki nam tega ne omogoča, vas bomo obvestili in izbrali si boste enega izmed za vas brezplačnih načinov.
Če se kot potrošnik odločite za odstop od pogodbe za izdelke, ki tvorijo akcijski komplet, lahko odstopite od pogodbe samo za cel komplet. Vrniti morate torej vse izdelke, ki so tvorili posamezen akcijski paket.
Vse navedeno velja zgolj za potrošnike, ki so opravili nakup na daljavo. Vsi ostali (podjetja, potrošniki pri nakupu v trgovini idr.) pravice do odstopa žal nimate. V primeru nezadovoljstva z izdelki imate možnost vračila in menjave po prejšnji točki.
REKLAMACIJA IN GARANCIJA
Če opazite, da vaše naročilo ni popolno, da ste prejeli napačne izdelke ali napačno količino, nas prosimo kontaktirajte v roku 8 dni od izdaje računa. Vašo reklamacijo bomo obravnavali in vam v primeru napake naročilo tudi ustrezno popravili.
Stvarna napaka
Za stvarno napako na izdelku gre, kadar:
- Stvar nima lastnosti, potrebne za njeno normalno rabo;
- Stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;
- Stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane;
- Se stvar ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le simbolično.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim modelom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami prodajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
O morebitni stvarni napaki nas morate obvestiti v zakonsko predvidenem roku z izpolnjenim obrazcem za prijavo stvarne napake (Obrazec za uveljavljanje stvarne napake.pdf) in natančnim opisom napake. Omogočiti nam morate pregled artikla. V primeru ugotovljene stvarne napake bo ravnano po vaših željah in navodilih v izpolnjenem obrazcu. Če pa se bo izkazalo, da stvarna napaka na izdelku ne obstaja, bo izdelek na voljo v naši poslovalnici za prevzem še 60 dni. Lahko vam ga tudi pošljemo, vendar je strošek pošiljanja vaš.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku je natančneje urejena z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Obligacijskim zakonikom (OZ).
Postopek obveščanja o nakupu
Trudimo se, da ste sproti obveščeni o vsakem koraku nakupa na naših straneh, zato vas o poteku vašega naročila redno obveščamo. Za stanje vašega naročila nas lahko kontaktirate in dobite zadnjo informacijo o stanju.
Po oddaji naročila na spletu, boste na vpisan e-naslov prejeli obvestilo o prejemu naročila. Po pošiljanju tega sporočila, gre vaše naročilo v obdelavo. Pregledamo, če so izpolnjeni vsi potrebni podatki, če so vsi naročeni izdelki na zalogi in možnost dostave. V kolikor se ugotovi, da manjkajo podatki, da izdelka ni na zalogi ali da je nedostavljiv, vas bomo kontaktirali. Imeli boste možnost spremeniti naročilo ali ga preklicati, vsa dobljena plačila pa vam bomo takoj vrnili.
Ko bo vaše naročilo uspešno pripravljeno, boste dobili predračun in ostale informacije na vaš e-naslov. Predračun mora biti plačan pred pošiljanjem ali prevzemom blaga.
Na e-naslov boste dobili še potrditveno sporočilo, da je vaše naročilo zapustilo naše skladišče (v primeru dostave) ali da je pripravljeno na prevzem (osebni prevzem oziroma dostava, kadar jo organizirate sami).
Nakup za podjetja
Pri nas lahko opravite nakup tudi z izdajo računa za podjetje (pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na svojo pravnoorganizacijsko obliko). Nakup poteka po enakem sistemu, s tem da pri registraciji (ali naknadno) dopišete tudi ime podjetja in davčno številko. Če na ta korak pozabite, imate do izdaje računa še čas, da nas kontaktirate in sporočite želene podatke. Po izdaji računa popravki žal ne bodo več mogoči.
Prav tako podjetja nimajo možnosti odstopa od pogodbe v roku 14 dni. V primeru nezadovoljstva lahko izdelek vrnete ali zamenjate, vendar denarja ne vračamo.
Varnost
Spletna trgovina GORGRE uporablja 128-bitni kodirni ključ in SSL certifikat, izdan s strani za to pooblaščene organizacije.
Varovanje osebnih podatkov
Pri registraciji v spletno trgovino GORGRE boste za uspešno registracijo morali podati nekaj svojih osebnih podatkov, nujnih za sprejem naročila, izvedbo nakupa, izdajo računa in dostavo. Potrebni podatki so: ime, priimek, naslov (ulica, kraj in država), e-naslov in kontaktni telefon. V primeru, da kupujete kot podjetje, bomo potrebovali še ime vašega podjetja in davčno številko. Te podatke bomo hranili v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVOP-1) nedoločen čas.
Vsi navedeni podatki bodo uporabljeni izključno za zgoraj navedene namene in potrebno komunikacijo z vami. V nobenem primeru vaši podatki ne bodo predani naprej nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika.
Omejitev odgovornost
Podjetje GorGre sp. ne odgovarja za morebitno škodo, nastalo zaradi kateregakoli zunanjega vdora v našo spletno trgovino ali za kakršnekoli izgube, ki je nastala zaradi zamude dobavitelja pri posredovanju informacij, okvare na liniji ali sistemu.
Na spletni trgovini GORGRE se trudimo za ažurnost in pravilnost objavljenih podatkov. Kljub temu se določeni podatki spreminjajo tako hitro in v neodvisnosti od naše moči in volje (zaloga, dobavni roki, cene), da jih ne uspemo popraviti takoj. Dopuščamo možnost za nepravilnost podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. V primeru takih napak in nepravilnosti vam omogočamo vračilo ali zamenjavo izdelka na naše stroške.
Gorgre sp. sme odstopiti od pogodbe, v kolikor se ugotovi bistvena napaka (46. člen OZ). Napaka je bistvena, če se nanaša na bistvene lastnosti predmeta, na osebo, s katero se sklepa pogodba, kadar se sklepa glede na to osebo, ali na okoliščine, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ker sicer stranka, ki je v zmoti, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenila. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.gorgre.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.